Fatbike na zimowej trasie

A gdy zima się kończy to narciarz biegowy może zostać cyklistą – choć niekoniecznie musi czekać na koniec zimy – odpowiedni strój a niekiedy także właściwy rower pozwalają być narciarzem biegowym i cyklistą jednocześnie.

Naszą inspiracją do sprzedaży rowerów stał się  zauważony na  drodze ze Szklarskiej Poręby do Jakuszyc rowerzysta jadącego  z przytroczonymi do roweru nartami biegowymi.
Tak powstał nasz sklep E-Bike Buda  www.rowery-elektryczne-warszawa.pl
Ponieważ sklepów rowerowych jest wszędzie wiele zdecydowaliśmy się na specjalizację i bardzo rozwojowy kierunek – rowery elektryczne a właściwie rowery ze wspomaganiem elektrycznym.
W Polce nie są jeszcze powszechne – rocznie sprzedaje się ok 6000 rowerów elektrycznych podczas gdy w Czechach 30 000. > zobacz link.  Największym rynkiem e-bików są Niemcy 480 000 w 2014 r.  Holandia 233 000 w 2014 r. Francja 77 500 w 2014  r.  > zobacz link

Sprzedajemy rowery miejskie a więc elektryczne holendry, rowery elektryczne turystyczne czyli trekkingowe, rowery elektryczne górskie, elektryczne crusiery oraz elektyczne fat biki.
Są to najcześciej rowery polskich producentów dobrej jakości i w atrakcyjnych cenach.

Na początek trzeba obalić parę mitów o rowerach elektrycznch:

  • Rower elektryczny jest bardzo ciężki – nieprawda obecnie dzięki nowoczesnym bateriom litowo-jonowym. waży ok 6-7 kg więcej niż identyczny rower tradycyjny.
  • Zasięg roweru elektrycznego jest niewielki – tak było kiedyś ale dzięki nowoczesnym bateriom rower elektryczny może przejechać 30-120 km.  Im większa pojemność baterii tym dalej zajedziesz. Zasięg zależy także od wagi rowerzysty, rodzaju nawierzchni, ukształtowania terenu i stopnia załączonego wspomagania. Najczęściej rowery elektryczne  mają 3 lub 6 stopni wspomagania, np do swojej siły pedałowania dodajesz sobie jeszcze np 20% mocy. A co zrobić gdy bateria się wyczerpie- jedziesz dalej jak na zwykłym rowerze. Możesz zajechać do przydrożnej oberży – skonsumować coś stosownego, a w tym czasie podładujesz baterię. Jedna godzina ładowania daje 70 % pełnej pojemności baterii. A już słychać wieści o opracowywanych w bateriach o 11 razy większej pojemności od dotychczasowych.
  • Rower elektryczny jest drogi. Tak było kiedy jedynym producentem układów napędowych do rowerów elektrycznych była firma Bosch. Bosch nadal jest liderem nowoczesnych rozwiązań w tej dziedzinie ale pojawiła się liczna konkurencja  Bionix, Dapu, Daum, Bafang, Shimano, Panasonic, Yamaha.  Szczególnie popularna jest chińska marka BAFANG – 8 Fun Obecnie rower elektryczny jest droższy o 3 do 8 tyś zł droższy niż analogiczny rower bez silnika. Całkiem dobry rower elektryczny można kupić już za ok 3600- 6000 zł.

linia-5x900

Rower elektryczny damski Geobike Perfect Plus

Rower elektryczny damski Geobike Perfect Plus

Rowery górskie elektryczne BH XENION 29 PRO EN746

Rowery górskie elektryczne BH XENION 29 PRO EN746

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rowery elektryczne City-l-blue

Rowery elektryczne City-l-blue

Rowery elektryczne trekkingowe Geobike X-Road

Rowery elektryczne trekkingowe Geobike X-Road

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rowery elektryczne górskie Geobike MTB

Rowery elektryczne górskie Geobike MTB

Rowery elektryczne crosowe BH EN945

Rowery elektryczne crosowe BH EN945

 

 

 

 

 

 

 

 

rower elektryczny składany polski Geobike Even

Rower elektryczny składany polski Geobike Even

Rowery elektryczne górskie Geobike MTB

Rowery elektryczne górskie Geobike MTB

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rowery elektryczne trekkingowe Geobike-Finisterre

Rowery elektryczne trekkingowe Geobike-Finisterre

Rower elektryczny górski Ecobike prox-27,5

Rower elektryczny górski Ecobike prox-27,5

linia-5x900

Ile energii elektrycznej zużywa rower elektryczny ?
Koszt przejechania rowerem elektrycznym 100 km to ok. 0,80 zł.
Jazda samochodem jest ok 70 razy droższa a ponadto często pojawia się konieczność opłat za parkowanie.
Średnia prędkość jazdy zatłoczonym mieście:
samochodem w  to 20-30 km/godz

rowerem elektrycznym 16-20 km/godz

Rower, samochód, ekologia
Jazda rowerem 13 razy bardziej ekologiczna niż podróż autem
Jazda rowerem lub rowerem elektrycznym jest średnio 13 razy mniej szkodliwa dla środowiska naturalnego od jazdy samochodem osobowym – wynika z wyliczeń Europejskiej Federacji Cyklistów (ECF). W przypadku rowerów emisja dwutlenku węgla (CO2), biorąc pod uwagę m.in. cały „cykl życiowy” sprzętu, wynosi w przeliczeniu na 1 osobę 21 gramów na każdy pokonany kilometr.

Rower fatbike elektryczny GEOBIKE Big Apple  – pierwszy fat bike elektryczny w Polsce

geobike-g-bike-big-apple-elektryczny-fatbike minPierwszy w Polsce  rower elektryczny fatbike – FATBIKE GEOBIKE Big Apple to model z kolekcji na 2016 rok który ma być dostępny już na gwiazdkę tego roku 2015 roku.

FATBIKE GEOBIKE Big Apple to rower offroadowy, model z kolekcji na 2016 rok,  który ma być dostępny już na gwiazdkę w 2015 roku. To ważne bo w polskich warunkach klimatycznych fatbike to nie tylko rower do jazdy po piasku i błocie ale również i śniegu. To tak naprawdę  jedyny model który można użytkować przez cały rok. Big Apple to rower na  piach, błoto i śnieg.
Rower wyposażono w silnik o mocy 350 W i pojemną baterię 13,4 Ah wbudowaną w ramę roweru. Bateria posiada gniazdo USB przydatne np do ładowania komórek czy GPS-a. Wyświetlacz LCD z pełną informacją na temat parametrów jazdy i pracy silnika, hydrauliczne hamulce tarczowe, przerzutka Shimano Acera o 8 przełożeniach i najnowsze niezwykle lekkie opony KENDA Juggernaut 4.0 stanowią o wysokiej klasie wyposażenia roweru.

Najciekawsza jest jednak cena –  7399 zł czyli na poziomie fatbików bez elektrycznego napędu.
Już obecnie przyjmujemy zamówienia na ten rower.

Fat w zimie laski na fatbiku 300


Zapraszamy na naszą stronę internetową o rowerach elektrycznych www.rowery-elektryczne-warszawa.pl

gladiator-07

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *